המשך

איך בוחרים די ג'יי לחתונה


התקליטן הנכון לחתונה שלכם


מאת: די ג'יי גיא פדרמן (פפריקה מוסיקה)

מיד אחרי שבחרתם בשעה טובה מקום ותאריך לחתונה המיוחלת שלכם, מתחילה בחירת בעלי המקצוע שיאיישו את העמדות בחתונה.

כל בחירה כזאת היא משמעותית ביותר.



הבחירה בדי ג'יי מורכבת במיוחד מהסיבה הפשוטה: היא נשענת על המלצות ועל תחושת בטן.

אין ספק שאתם תקבעו באיזו שעה המוזמנים יגיעו לחתונה. השעה שתקבעו תופיע, כמובן, על גבי ההזמנות.

רק הדי ג'יי  'יקבע' באיזו שעה המוזמנים יחזרו הביתה ובאיזה מצב צבירה הם יהיו.  אין זוג שלא רוצה חתונה מושלמת, שתיזכר לדורות. אין זוג שלא רוצה לקלוע בול בבחירה של בעלי המקצוע. אז..  איך בוחרים את הדי ג'יי המתאים?

הכל מתחיל בהמלצות, גם מפה לאוזן וגם בעזרת אתרים דוגמת MIT4MIT, שמאפשרים להיעזר במידע אמין שמספקים זוגות אחרים לאחר החתונה שלהם. לאחר שתעשו סינון ראשוני, יגיע הרגע לקבוע פגישה.

כשרוצים לדעת אם האוכל טעים, יש טעימות שיתנו כיוון מאד מדוייק. כשרוצים לבחור צלם, הצלמים יוכלו להציג לראווה את הסגנון הבלעדי שלהם. אבל די ג'יי? איך נדע שבזמן אמת הדי ג'יי ישים את המוסיקה הטובה שביקשנו ויקפיץ את הרחבה עד לשעות הקטנות של הלילה?

בשורה התחתונה, כדי לדעת אם האדם מולו אתם יושבים בפגישה ראוי לאייש את עמדת הדי ג'יי ביום החתונה שלכם, צריכים להתקיים מספר תנאים בסיסיים:

התאמה אישית:


סגנון הוא עניין אישי. חכם סיני (או שבכלל אירופאי) אמר פעם ש "על טעם וריח אין מה להתווכח". אם אתם מחפשים די ג'יי שיתן למוסיקה לדבר ופגשתם די ג'יי שמספר לכם שהוא גם זמר, אתם פשוט לא מתאימים.

אם אתם מחפשים קו עדין והדי ג'יי מספר על רקדניות ובמה מסתובבת…  זה פשוט לא זה.

ב"פפריקה מוסיקה" אנחנו ממעטים להשתמש במילים – "חובה" ו – "אסור".

הגישה מאד ברורה: בואו ניקח את הרצונות של הזוג ונתאים אותם גם לקהל בחתונה.   כשמדובר בהתאמה אישית, חפשו די ג'יי שמצליח להבין ב א מ ת  מה אתם מחפשים ולהגשים את הפנטזיות המוסיקליות שלכם ולא די ג'יי שמקובע ומנסה לכפות עליכם דברים שהם, לדעתו, הכרחיים.

יעוץ מוסיקלי:


כלה שפגשה אותי לאחרונה פתחה את הפגישה ואמרה: "הדי ג'יי בחתונה שלי צריך להיות סופרמן". היא התכוונה לכך שיש בחתונה שלה קהל כל כך מגוון, שיהיה כביכול קשה לחבר בין חלקיו השונים.

אם חושבים על זה לעומק, אנחנו באמת מנסים להיות קצת סופרמנים.  הדי ג'יי מקבל בזמן אמת המון החלטות מוסיקליות משמעותיות. החזרה הגנרלית וההצגה מתרחשים באותו זמן וזו הסיבה שיש חשיבות אדירה לניסיון של הדי ג'יי ולידע שלו.

די ג'יי טוב צריך להרקיד את הדודה שמחכה לשיר של אלביס, דודה אחרת שרוצה עדן בן זקן, החברה הכי טובה של הכלה שרוקדת סלסה והחבר הקלאבר של החתן שמחכה לטכנו.

די ג'יי הוא בעצם סוג של פסיכולוג מוסיקלי, ועליו להבין אתכם, להכווין אתכם, לייעץ ולתת את הטיפים הכי טובים, כדי שהפסקול של החתונה יהיה לטעמכם ובמקביל, הרחבה תהיה בטירוף.

אם תבחרו בדי ג'יי, שבמשך שנים פגש והרקיד את כל סוגי הקהל, טיפים ועצות שלו יוכלו לתרום להצלחה מטורפת של החתונה שלכם.  יעוץ מוסיקלי נע מהמלצות לשירי כניסה לחופה ועד להמלצה באילו שולחנות כדאי למקם קהל מבוגר יותר, כולל אפילו התייחסות לזמני הקינוחים וזמני ההסעות.

השליטה היא בידיים של הדי ג'יי וכל המלצה נכונה שלו משדרגת את החתונה!

איכפתיות, מחוייבות


הדי ג'יי בחתונה שלכם חייב להבין שאין שידור חוזר.

ביום החתונה שלכם, הוא צריך לתת את כל כולו כדי שהחתונה תמריא לשמיים. חשוב לשאול על גיבויים, למשל.  ב"פפריקה מוסיקה" כל די ג'יי יוצא לחתונה מלווה באיש טכני, שנמצא באולם או בגן לאורך כל הערב.

כל גיבוי טכני ( לפטופים ואוזניות נוספות, למשל) נמצא איתנו בזמינות מיידית.

תשאלו את הדי ג'יי מולו אתם יושבים אם יש לו הגבלת שעות. וכדי להיות בטוחים שהוא באמת יהיה אתכם עד לשעות הקטנות, תעשו בירור בקרב חברים. אין כמו לשמוע חוות דעת מזוגות אחרים!

אל תעשו הקלות לדי ג'יי שלכם. תוודאו שאין לו שום הגבלות.  בפגישות המקדימות לחתונה מומלץ לעשות תיאום ציפיות לגבי כל שלבי החתונה, כולל החלקים המסיבתיים יותר.

יש לכם פנטזיה מוסיקלית?  תנו לדי ג'יי להתאמץ כדי להגשים אותה.

מקצועיות:


די ג'יי זה מקצוע מדהים ולפני הכל – זאת דרך חיים.

ההצלחה של החתונה מונחת על הכתפיים של הדי ג'יי.

הוא חייב לקרוא את הקהל ולדעת איך לייצר את האנרגיה הנכונה ברחבה.

מיקסים חלקים, עריכה מוזיקלית, בנייה מוזיקלית נכונה, סולמות מוסיקליים, תיזמונים נכונים… יש כל כך הרבה מרכיבים שונים שיהפכו את החתונה שלכם לבלתי נשכחת.

בורג' בנימינה


 גן אירועים פתוח בטבע | חתונה בטבע


אוֹשֵׁר בְּהַזְמָנָה אִישִׁית




עיטור כחול בורג' בנימינה